ÜST ÜSTE 3. KEZ AVRUPA KUPALARINA KATILACAK
25 okunma

ÜST ÜSTE 3. KEZ AVRUPA KUPALARINA KATILACAK

Ziraat Türkiye Kupası’nı kazanan DG Sivasspor, üst üste 3. kez Avrupa kupalarına katılma hakkı elde etti.

ABONE OL
30/05/2022 11:51
ÜST ÜSTE 3. KEZ AVRUPA KUPALARINA KATILACAK
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Sivasspor, kulüp tarihinin ilk Türkiye Kupası’nı İstanbul’da kazandı. Teknik Direktör Rıza Çalımbay’ın takımı, Atatürk Olimpiyat Stadı’ndaki finalde Kayserispor’u uzatmalarda 3-2 mağlup ederek kupanın sahibi oldu ve Avrupa kupalarına katılım hakkı elde etti. Kupayı kazanan Sivasspor, UEFA Avrupa Ligi’ne play-off turundan dahil olacak. Kırmızı-beyazlılar, 18-25 Ağustos’ta oynanacak maçların ardından tur atlarlarsa gruplara yükselecek, elenmesi durumunda ise doğrudan UEFA Konferans Ligi gruplarında yer alacak. Yiğidolar, kupa zaferiyle üst üste 3. kez Avrupa kupalarında Türkiye’yi temsil etme hakkı kazandı. Geçen sezon Villarreal, Maccabi Tel Aviv ve Karabağ ile aynı grupta yer alan Sivasspor, 6 maçta 6 puan toplayarak 3. sırada kalmış ve turnuvaya veda etmişti.

İHA

En az 10 karakter gerekli
Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.